19 Haziran 2013 Çarşamba

Gözü Kaynak Almasına Ne İyi Gelir?

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Kaynak alan göze ne iyi gelir diye merak edenlerin büyük bölümü henüz yeni kaynak yapmaya başlamış olan kişilerdir. Kısa zaman önce kardeşimin gözünü kaynak aldığı için sizlere bu tip bir durumda ne yapmanız gerektiği hakkında bilgi vermek istiyorum.

Kaynak alan göze en iyi göz doktorlarının vermiş olduğu damlalar iyi gelmektedir. Ancak evinizde damla yoksa ve gözünüzü açamayacak duruma geldiyseniz neler yapmanız gerektiğini gelin birlikte öğrenelim.

Kaynak alan göz yüksek miktarda ateş yaptığından kişi gözlerini açamaz ve gözlerde dikenlenme meydana gelir. Bu tip bir durumla karşılaşılması durumunda gözdeki ateşin düşürülmesi gerekmektedir. Gözünüzdeki dikenlenme ve ateşi ortadan kaldırmak adına bir adet patatesi alın ve rendeleyin. Daha sonra rendelediğiniz patatesi bir bez vasıtasıyla gözünüze bağlayın. Patatesin soğukluğu gözünüzde meydana gelmiş olan ateşi düşürür ve dikenlenme hissinin ortadan kalkmasını sağlar.
Gözü kaynak almasına en iyi gelen şey budur. Sizlerde alternatif olarak bildiklerinizi yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz.
Sponsorlu bağlantılar

25 yorum:

  1. 15 yıldır kaynakçıyım ve bu yöntem o kadar da güzel diğil !!! en iyi yöntem hacı şakir yada herhangi bir kalıp beyaz sabunla ellerinizi temizcene yıkayıp ondan sonra köpürttün ve köpükleri sulu sulu gözünüze çarptırın gözünüzün içine kaçmasını sağlayın ve biraz yaktıktan sonra normal yakma bu ondan sonra annenizin eşarpı ile sıkıcana bağlayın gözleriniz sert şekilde fazla sert olmasın tabi ve yüz üstü yatın :)

    YanıtlaSil
  2. en kısa ve etkili çaresi..limon.. bir damla limon damlatın 3 dakika yakar ama sonra ne acı kalır ne sızı ve hemen gözlerinizi açabilirsiniz. bende damla patates vs fayda etmedi. limon damlattım ve 5 dakika sonra etrafı görebiliyordum. limon acıtmıyor sadece cok kuvvetli bir kaşınma hissi veriyor ama 2 dakikacık. dayanın ve çözüme kavuşun ... şu anda zaten limonlu gözlerle yazıyorum......

    YanıtlaSil
  3. aynen limon 10 numara gözlerimin pixeli yukseldi.

    YanıtlaSil
  4. limon güzel aslında ama zararlı limonlar farklı bir yapıya sahiptir yetiştigi yerlere göre limonun asit oranı yüksek oluyor onun için göz damarlarını çatlata bilir etkiligeldigi taktirde ben gözlerimde bugu gibi olur genelde yanma olmaz buguda kaynak ışınından meydana gelir gözün yanmasını sagyan dumandır esas ben gözlerim bugulu oldugu zaman kaynar suyu kovaya dolduruyorum basımı egip büyük havluyla hava almayacak sekilde basıma örtüp gözlerimi kapatmadan 5 10 dakika beklerim buhar gözlere temaz eder ve bugu kalkar ortadan

    YanıtlaSil
  5. damla kullanmak ta iyi değil sabunu alın elinide köpürtün ve yüzünüze sürün gözleriniz içine girmesini saylayın bi 20 dakka bekletin sonra yüzünüzü yıkayın ve rahatlarsınız metal bölümünde olduğum için hocalarımız söylemişti kaynak yapmak çok iyi ama gözlerinize çok dikat etmeniz lazım

    YanıtlaSil
  6. slm arkadaşlar kaynak almalarında en iyi sonuç veren tedavi bebek aspirinini bir çay kaşığın da 3 damla suyla 2 bebek aspirini eritip göz kapaklarına sürün ne olcağını söylemiyecem deneyin sonuç teşekkür etmrk olcak

    YanıtlaSil
  7. eşimin gözünü kaynak aldı ne yapmam gerekiyor çok sancısı varmış

    YanıtlaSil
  8. En iyi cozum bir damla limon

    YanıtlaSil
  9. dun kaynak yaptım ve bişey yoktu akşam oldu uyudun saat 04 00 gibi gozum yanarak uyandım hemen lavaboya kosarak gozlerimi soguk su ile yıkadım ama hiç bi faydası yoktu gozlerimi açamıyodum evde damla varmıs onu buldum yarım gözle ama fayda etmedi sonra aklıma limon geldi ama limonda sadece yaktı bi faydası olmadı ( ama limok çok pis yakıyo gözü soyleyim ) :) ve yatakta kıvranıp durdum ve birde patates aklıma geldi 3 cm lik dilimler hakınde boldum ve gözümün üzerine koydum ve gerçekten rahatladıgımı anladım sonra patatesleri bir eşarp ile bagladım bide bakmısım ki sabah olmuş şimdiden geçmiş olsun allah acıl şifalar versin :)

    YanıtlaSil
  10. En iyi çözüm kaybak yapmamak ısiktan cok dumani yakar gozleri patates fayda etmez limon sikmayin bence katarak olabilrsnz en iyisi doktora gitmek yada buz parcasi alip bi beze sarin gozunuze baglayin soguk cok iyi gelecktr

    YanıtlaSil
  11. benimde şuanda çok yanıyor fakat göz damlası aldım benimde gözlerim çok yandı bu durumdan etkili bir çözümü yok aslında limonun acısına dayanmak çok zor aspırın eritmeyi denemedım patates de fazla etki etmiyor sabunda en iyisi göz damlası varsa eger ondan birer damla sıkın ve canınızı yakmayacak şekilde sıkıca baglayın o zaman rahatlayıp uyursunuz damla yoksa eger soguk suda 5 10 dk yıkayıp oyle baglayın en iyi eşarp baglanıyor daha yumşak oldugundan dolayı allah düşmanımın başına vermesın çok zor bir dürüm :(

    YanıtlaSil
  12. Limon sabun bunkar kör olmak isteyenlerin uygulayacağı yöntemler.inflased damla en ideali.

    YanıtlaSil
  13. Voltaren damla .. Birer damla . Her taraf bembeyaz

    YanıtlaSil
  14. arkadaslar goze kaynak alasına en ıyı patetes goze sarın hemen kuvvetlı 1 veya 2adet agrı kesıcı hap ıcın 20 dk sonra mısıl mısıl uyuyun gecmıs olsun

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar en güzel çözüm salatalık dilim dilim halinde her 3 dakikada gözün üzerine koyup degiştireceksin buz koymak gözü soguklatır

    YanıtlaSil
  16. En etkili olanı rendelenms patatesi buzlukta bekletin 5dk snra varsa damla damlatp gözünüzü sarın tabi ki cok gec kalmayn. Aksama dogru ara sıra ısıga bakın eger batma varsa bu uygulamaya gecin ve uyuyun

    YanıtlaSil
  17. Slm arkadaslar bn murat 1985 dgumluyum kndimi bilgim bileli kaynak işi yapıyorum bnun caresi sguk buzlu suyla pasuman yapacaksınız televizyon izldmiceksşniz cok agrı yapar batma cogalır Engüzeli buzlu suyla pasuman bn alkasln damlada kullandım denemedigim birsey kalmadı meslektaslarıma kolay gelsşn hanımlarınada allah yardımcıları olsunn cünkü gzünü kaynak alan arkadaslar gece cok nazlanır ve esleri gece kocasının ettrafında fır fır döndürürler bn cok yasadım esimde cok cekti ve bnim uyguladıgım pasuman işi de bnide esimide rahattlattı iyi gnler

    YanıtlaSil
  18. arkadaslar en ıyı damla "Alcaine goz damlası satısı yasak eczanelerde ama acılde gıttıgınızde damlayorlar bulabılırsenız bu damlalyı alın

    YanıtlaSil
  19. Sonzamanlarda benimde başıma çoksık geliyor bu durum. Şimdiye kadar hiç birşey denemedim. Annem sağolsun bir pamuk parçasını ıslatıp gözümün üzerine koyuyor. Gerçekten ne acı kalıyor ne sızı.

    YanıtlaSil
  20. tek cözüm anında cözüm alcon goz damlasıydı o da artık satılmıyor gerisi hıkaye yani

    YanıtlaSil
  21. abimin gözleri çok fena oldu hangisini yapacağımı şaşırdım kendiside sadece yıkıyor ve ıslak havlu koyuyor

    YanıtlaSil
  22. Kirpiklerinizin hemen altina yanaginizin ustu yani goz kapaginiza dis macunu surun 2dk ya biseyiniz kalmaz

    YanıtlaSil
  23. Buz koymak göz sinirleri için çok zararli sakin denemeyin

    YanıtlaSil
  24. Alcaine göz damlası kesin çözüm geçen gün başıma geldi. benim bulunduğum ülkede satışı serbestmiş eczaneden vermişler arkadaşıma iki damla damlattık gözüme en fazla 10 saniye sonra acısı geçti sonrasında patates sarıp rahat rahat yattım. Sabah merak ettim ve alcaine nedir diye içeriğini okudum ameliyatlarda kullanılan bir çeşit anesteziymiş 24 saatte bir defa kullanmak lazımmış aman bulurda kullanırsanız çok damlatmayın.

    YanıtlaSil
  25. Esim beni bu yuzden hic uytmadi ama pstates en iyisi

    YanıtlaSil